THE GUILD

Writer: Felicia Day
Artist: Jim Rugg
Colorist: Dan Jackson
Letterer: Nate Piekos
Editor: Scott Allie
Dark Horse

Με αρκετή καθυστέρηση (αρκετή ώστε να έρθει πακέτο και το #2, οπότε δεν με χάλασε τελικά) έφτασε επιτέλους στα χέρια μου το πολυαναμενόμενο THE GUILD (που πρώτη είχε αναφέρει η Έλλη Μόκα), γραμμένο από τη δημιουργό, πρωταγωνίστρια και παραγωγό του ομώνυμου web series. Όπως υποσχόταν στο solicitation, το comic εξιστορεί το πώς η Cydney βρέθηκε βυθισμένη στον ψηφιακό κόσμο του αποκαλούμενου “The Game” (το οποίο θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε ανάμεσα στα WORLD OF WARCRAFT, AION ή τέλος πάντων οποιοδήποτε fantasy MMORPG).

Όλα ξεκινούν με τη Cyd να βρίσκεται σε μια φάση της ζωής της που δεν της συμβαίνει μεν κάτι δραματικό, αλλά δεν της πάει και τίποτε ιδιαίτερα καλά. Έχει βαλτώσει, ευρισκόμενη σε μια δουλειά που την καλύπτει οικονομικά αλλά δεν τη γεμίζει (βιολονίστρια) και σε μία σχέση με έναν εγωκεντρικό πρώην τσελίστα από την ίδια ορχήστρα, τον Trevor, ο οποίος φιλοδοξεί να αφήσει όνομα στην ανεξάρτητη μουσική σκηνή. Η ζωή την προσπερνά χλιαρά και ανούσια, καθώς ο κομπλεξισμός του Trevor την πληγώνει όλο και συχνότερα, αλλά η ίδια δεν καταφέρνει ποτέ να υψώσει το ανάστημά της.

Τότε, κατά σύμπτωση ανακαλύπτει το MMORPG που θα γίνει το κέντρο της ύπαρξής της και το οποίο καταρχήν την ελκύει διότι, όπως της εξηγεί ο πωλητής, “μπορεί να είναι όποια θέλει” μέσα στον φανταστικό του κόσμο.

Καθώς το χάσμα με τον Trevor γίνεται όλο πιο βαθύ και εμφανές, η Cyd θα πετύχει τους στόχους που θέτει ο ψυχίατρός της μέσα από το παραμορφωμένο πρίσμα της οθόνης του υπολογιστή, γνωρίζοντας τον Bladezz, τον Vork, την Clara και τον Zaboo online. Το πρώτο βήμα για την μετέπειτα φιλία τους (όπως αυτή αναπτύσσεται στην web σειρά του GUILD) είναι να δημιουργήσουν τους Knights of Good…

Το σχέδιο του Jim Rugg, το οποίο διαφοροποιείται εξαιρετικά μεταξύ των σκηνών του πραγματικού κόσμου και αυτών του ψηφιακού, ρέει αβίαστα, είναι εύκολο στο μάτι και ιδιαίτερα ταιριαστό στις εκφράσεις των προσώπων των χαρακτήρων. Το γεγονός ότι η Felicia Day έχει ξεκάθαρη γνώση της ψυχοσύνθεσης των χαρακτήρων και ουσιαστικά υπάρχουν σαν ζωντανά μοντέλα, έχει δώσει στον σχεδιαστή τη δυνατότητα να είναι πιστός σε αυτούς, όπως τους γνωρίσαμε στη σειρά, και μάλιστα το εκφραστικό εύρος ενός comic (που μπορεί να αποδειχθεί πολύ πιο δύσκολο στην ερασιτεχνική ή ακόμα και επαγγελματική ηθοποιία) τους εμπλουτίζει. Θα έλεγα ότι στην επιλογή της γραμμής θυμίζει STREET ANGEL και αισθητικά θα κερδίσει το κοινό των Alex Robinson και Rich Koslowski.