INTERVIEW CORNER #34: Keith Champagne

Ελληνικά

Το continuity του DC Universe είναι ένα θέμα που έχει απασχολήσει συχνά τους comic fans και έχει κατά καιρούς πυροδοτήσει συζητήσεις, απορίες, ενστάσεις και κάθε λογής διαφωνίες. Ποιος είναι εντός continuity και ποιος εκτός; Ποιος βγήκε και πότε; Θα επιστρέψει και πώς; Είναι ρεαλιστικά όλα αυτά τα μέσα-έξω ή όχι; Θα βγω κι εγώ εκτός continuity αν χάσω το επόμενο event;

Φανταστείτε, λοιπόν, αν όλο αυτό το οικοδόμημα της DC μπερδεύει εμάς, τι τραβάνε αυτοί οι δύστυχοι οι writers που αναλαμβάνουν κάποιον τίτλο. Για να επιτύχει κάποιος από αυτούς να γράψει μια ιστορία που δεν ταράζει τα θεμέλια του DCU θα πρέπει να περάσει ατελείωτες ώρες κλεισμένος σε ένα υπόγειο, διαβάζοντας όλα τα βασικά story arcs και συμβουλευόμενος τους παντογνώστες editors. Ή πολύ απλά, μπορεί να παίξει κι αυτός το παιχνίδι των ίδιων των πρωταγωνιστών του DCU και να μπαινοβγαίνει σε αυτό όποτε θέλει. Τότε πια, οι κανόνες ίσως να μην ισχύουν για αυτόν.

Κάτι τέτοιο μοιάζει να κάνει ο καλεσμένος αυτής της εβδομάδας, ο Keith Champagne. Ο Champagne έχει γράψει (αν και ξεκίνησε ως inker) αρκετά comics που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με mega events της DC, όπως τα WORLD WAR III και COUNTDOWN: ARENA. Το πρώτο αποτέλεσε tie in στο event 52, ενώ το δεύτερο spin-off του COUNTDOWN. Ειδικά το ARENA άγγιξε πολλές χορδές των fans, καθώς παρουσίαζε μονομαχίες μεταξύ των ηρώων των 52 συμπάντων του Multiverse. Και στις δυο περιπτώσεις, παρόλο που η σχέση με το continuity του DCU ήταν άμεση, το γράψιμο του Champagne τις οδήγησε σε μια σχετική αυτονομία.

Όσο, όμως, κι αν προσπαθείς να κάμψεις τους κανόνες για να εξυπηρετήσουν τους δικούς σου σκοπούς, η υπακοή είναι υποχρεωτική και οι συνέπειες θα φανούν αργά ή γρήγορα. Στην περίπτωση του Champagne, το μεγάλο “θύμα” αποτέλεσε η ομάδα Green Lantern Corpse που δημιούργησε ο ίδιος. Η δημιουργία του αυτή αποδείχτηκε ιδιαίτερα δημοφιλής, ωστόσο, εξελίξεις στα εσωτερικά της DC αλλά και στο continuity την έβγαλαν εκτός.

Επόμενο βήμα για τον Champagne στη DC ήταν ένα creator owned comic με την ιστορία του να εξελίσσεται εκτός του DCU. Το THE MIGHTY ήταν ένα πιο σκοτεινό comic σε σχέση με προηγούμενες δουλειές του, και άφησε το δικό του αποτύπωμα στη γκρίζα ζώνη που εκτείνεται εκτός των περιορισμών που έπρεπε να ακολουθήσουν οι mainstream τίτλοι της DC. Και για τον Champagne αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα που τον έθεσε εκτός continuity.

Ήδη, όμως, ο συγγραφέας είχε βρει μια κοσμική πύλη που τον έφερνε εντός κι εκτός του DCU. Μερικούς μήνες πριν, το όνομά του βρισκόταν στη σειρά που αναβίωσε μια ομάδα-παρωδία των Teenage Mutant Ninja Turtles. To comic ονομαζόταν ADOLESCENT RADIOACTIVE BLACK BELT HAMSTERS και αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα indie projects του Champagne. Είχε δράση και μπόλικο χιούμορ, ωστόσο, η σειρά ακυρώθηκε νωρίς.

Η δράση, βέβαια, βρέθηκε στο επίκεντρο και ενός άλλου indie project του Champagne, του WWE HEROES. Πρόκειται για μια σειρά που παρουσιάζει ιστορίες με πρωταγωνιστές τους παλαιστές (;) του WWE. Όντας fan του Wrestling, ο Champagne ανέλαβε το γράψιμο της σειράς, το αποτέλεσμα, όμως, δεν ανήκει στα highlights της καριέρας του.

Και ερχόμαστε στο παρόν. Ο Champagne μοιάζει πλέον να συνεργάζεται με τις εκδοχές του από τα παράλληλα σύμπαντα της DC, καθώς τα τωρινά του project είναι πολλά και ιδιαίτερα απαιτητικά. Πρώτα απ’ όλα, ασχολείται ξανά με το GREEN LANTERN (αναλαμβάνει το σχέδιο σε συνεργασία με τον Doug Mahnke), ενώ παράλληλα συνεργάζεται με το γνωστό συγγραφέα Dean Koontz σε ένα mini series με τον τίτλο NEVERMORE. Επιπλέον, αποτελεί τον κύριο μέτοχο μιας νέας εκδοτικής, της 5th Dimension Comics. Εκεί ο Champagne έχει αναλάβει ένα τεράστιο κομμάτι του δημιουργικού και, όπως δηλώνει στη συνέντευξη που ακολουθεί ετοιμάζει αρκετά και ενδιαφέροντα projects.

Μάθετε κι εσείς, λοιπόν, από τον καλεσμένο αυτής της εβδομάδας, Keith Champagne, πώς να εκμεταλλευτείτε το continuity του DCU και να παίξετε με δικούς σας κανόνες που θα σας φέρουν την επιτυχία!

Πόσο δύσκολο είναι να γράφεις ένα tie-in ή ένα mini series για ένα mega event, όπως το 52 της DC; Από τη στιγμή που μπλέκονται παράλληλα σύμπαντα και εναλλακτικές εκδοχές, πόση έρευνα απαιτεί κάτι τέτοιο;

Αν πρόκειται για κάτι όπως το WORLD WAR III ή το ARENA, αυτού του τύπου τα projects μεταξύ πολλών τίτλων πρέπει να εξυπηρετούν ένα μεγαλύτερο σκοπό από πλευράς editing, οπότε υπάρχουν πάντα πάρα πολλές αλλαγές που θα πραγματοποιούνται από την αρχή έως το τέλος. Πάνω που πιστεύεις ότι όλα κυλούν ομαλά, ΜΠΑΜ! Ξαφνικά σου λένε ότι πρέπει να γράψεις πέντε πράγματα, να ανταλλάξεις τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες με τρεις άλλους, και να το παραδώσεις έτοιμο και γραμμένο χθες. Τέτοιου είδους projects είναι μεν οικονομικά ανταποδοτικά από πλευρά καταβολής δικαιωμάτων, αλλά ενδέχεται να είναι ιδιαίτερα αγχωτικά σ’ ό,τι αφορά στη δημιουργική τους πλευρά. Ήταν καλό σαν εμπειρία που δούλεψα υπό καθεστώς τέτοιων συνθηκών, αλλά δε βιάζομαι να το επαναλάβω.

Από την άλλη μεριά, το THE MIGHTY ήταν ένα creator owned comic που δεν είχε να κάνει με το DCU και την συνεκτικότητα του. Ήταν αναζωογονητικό για εσένα, κι αν ναι, με ποιόν τρόπο;

Το THE MIGHTY το καμάρωνα με όλους σχεδόν τους τρόπους. Ακόμη και σήμερα μου κάνει εντύπωση που εγκρίθηκε σαν project και που δεν ακυρώθηκε πριν το τέλος του πρώτου κύκλου. Σε αυτό δεν ήμασταν παρά μόνο εγώ και ο φίλος μου και συν-συγγραφέας Peter Tomasi που διασκεδάζαμε κάθε μήνα κατασκευάζοντας τη δική μας ιστορία. Δεν είχε λόγο να εξυπηρετήσει κάποιον απώτερο σκοπό, ήταν μία ιδιαίτερα προσωπική ιστορία για την φιλία, τον ηρωισμό και την διαφθορά που επέρχεται από το να έχεις εξουσία. Είναι το project για το οποίο είμαι περισσότερο περήφανος απ’ όλο το σύνολο της δουλειάς μου.

Είσαι ο συγγραφέας που είχε την ιδέα της διμοιρίας των Green Lantern Corpse. Πώς είχες αυτή την ιδέα;

Το Green Lantern Corps είχε ορισμένα προβλήματα με τις προθεσμίες και μου ανατέθηκε να γράψω μία ιστορία δύο τευχών, προκειμένου η κανονική δημιουργική ομάδα της σειράς να πάρει μία ανάσα και να μπορέσει να ξαναμπεί σε σειρά. Είχα την ιδέα των Corpse στο νου μου εδώ και χρόνια, οπότε χρησιμοποίησα την ευκαιρία για να τους εντάξω στο ευρύτερο continuity της DC. Όταν, όμως, έφτιαχνα τον σκελετό της ιστορίας συνειδητοποίησα ότι θα χρειαζόντουσαν τρία μέρη κι όχι δύο. Ευτυχώς, ο editor της σειράς μου έδωσε τις επιπλέον σελίδες που χρειαζόμουν για την ιστορία. Αυτή η ιστορία αποδείχτηκε εξαιρετικά δημοφιλής, στο βαθμό που έγραψα πέντε τεύχη από μία συνέχεια έξι συνολικά τευχών της σειράς πριν οι αλλαγές στην αρχισυνταξία της DC σκοτώσουν το project. Τελευταία φορά που άκουσα να γίνεται λόγος, οι Corpse θεωρούνται προς το παρόν εκτός continuity της DC, καθώς δεν υπάρχει χώρος γι’ αυτούς στο τωρινό υπό εξέλιξη πλάνο του GREEN LANTERN, αν και έκανα μερικές προτάσεις για το πώς θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σ’ αυτό. Θα μου άρεσε κάποια στιγμή να κάνω περισσότερα με αυτή την ομάδα, αλλά όλα εξαρτώνται από την DC.

Το νέο σου project είναι μία σειρά έξι τευχών με τίτλο NEVERMORE. Μπορείς να μας πεις περισσότερα για το comic και την συνεργασία σου με τον Dean Koontz;

Το NEVERMORE είναι μία νέα σειρά που δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα Dean Koontz. Πρόκειται για μία ιστορία που εκτυλίσσεται σε ένα φόντο με πολλαπλά σύμπαντα και πόλεμο εναντίον μίας εξωγήινης απειλής, αλλά στον πυρήνα της δεν είναι παρά μία ιστορία αγάπης. Τα πρώτα δύο τεύχη κυκλοφόρησαν από την εκδοτική The Dabel Brothers αλλά οι τύποι είναι ηλίθιοι, και για πολλούς και διάφορους λόγους το τρίτο τεύχος δεν εκδόθηκε ποτέ. Η Dynamite Entertainment αγόρασε τα δικαιώματα και το ξανάρχισε εξολοκλήρου από το μηδέν και τώρα το πρώτο τεύχος θα κυκλοφορήσει τον Μάιο.

Ο κύριος Koontz είναι ό,τι πρέπει για να δουλεύεις μαζί του. Οι χαρακτήρες και η ιστορία είναι δικοί του, αλλά δεν μου έχει προσφέρει παρά μόνο σεβασμό και πάρα πολύ χώρο για να διηγηθώ την ιστορία που θέλω εγώ, χρησιμοποιώντας τα δικά του παιχνίδια. Αν προτείνει κάτι, ανταποδίδω τον σεβασμό που μου δείχνει, ακούγοντας τον και ενσωματώνοντας τις σκέψεις του. Είναι απίστευτα άνετος στο θέμα της συνεργασίας. Έχω φτάσει στο σημείο που νιώθω τους χαρακτήρες του σαν υιοθετημένα παιδιά μου και ελπίζω οι πωλήσεις να μας επιτρέψουν να κάνουμε περισσότερα πράγματα έπειτα από το κλείσιμο της αρχικής σειράς. Το NEVERMORE ήταν μία δημιουργική απόλαυση.

Έχεις επίσης γράψει και το WWE HEROES για την Titan. Δεδομένου ότι είσαι fan του wrestling εδώ και πολλά χρόνια, φαντάζομαι ότι θα το διασκέδασες, σωστά;

Όχι τόσο όσο φανταζόμουνα όταν ξεκινούσα το project. Είχε πλάκα που έπαιζα με τους τιτανοτεράστιους χαρακτήρας του WWE και πραγματικά συμπαθώ τα άτομα της Titan Publishing, αλλά κάτι στο όλο εγχείρημα δεν μου ταίριαξε με τον τρόπο που θα ήθελα. Κατά κάποιο τρόπο, κάπου στη διαδρομή το όλο πράγμα ξεθύμανε. Ωστόσο θα δηλώσω ότι, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, πρόκειται για την ποιοτικότερη σειρά comics βασισμένη στο WWE που έχει εκδοθεί ποτέ. Απλά, δεν μπορώ να μη νιώθω το συναίσθημα ότι θα μπορούσα να το είχα κάνει καλύτερα.

Έχεις γράψει πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους comics, από το LEGION OF SUPERHEROES στο ADOLESCENT RADIOACTIVE BLACK BELT HAMSTERS και απ’ το WWE HEROES στο NEVERMORE. Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο είδος που είναι το αγαπημένο σου;

Μου άρεσε πολύ που έγραψα το BLACK BELT HAMSTERS και θα μου άρεσε να ξαναγράψω κάτι “αστείο” κάποια στιγμή. Απ’ όλα τα είδη, αυτό στο οποίο έχω πραγματικά αδυναμία είναι η επιστημονική φαντασία. Δεν έχω κάνει πολλή επιστημονική φαντασία στα comics, αλλά στο μέλλον θα ήθελα πολύ να ασχοληθώ σοβαρά με αυτήν. Θα ήθελα επίσης να κάνω ένα αισθηματικό comic.

Πρόσφατα ανακοίνωσες ότι είσαι ο βασικός μέτοχος μίας νέας εκδοτικής, της 5th Dimension Comics. Ποια ακριβώς θα είναι τα καθήκοντα σου σε αυτή; Τι να αναμένουμε από τη νέα αυτή εκδοτική;

Η 5th Dimension είναι η νέα μου εκδοτική εταιρεία. Έχουμε κάποια βιβλία που διανέμονται μέσω της Graphic.ly για κατέβασμα σε ψηφιακή μορφή, την αρχική σειρά ARMOR X, καθώς κι ένα ολοκαίνουργιο graphic novel με τίτλο EXTINCTION, ενώ νέο υλικό θα κυκλοφορήσει τόσο σε έντυπη, όσο και σε ψηφιακή μορφή. Τα καθήκοντα μου περιλαμβάνουν πρακτικά τα πάντα, από το επιχειρηματικό έως το δημιουργικό κομμάτι. Είμαι ο επικεφαλής συγγραφέας επειδή δεν χρειάζεται να πληρώνω τον εαυτό μου για τίποτα, ο υπεύθυνος καλλιτεχνικού, επειδή δεν χρειάζεται να πληρώνω τον εαυτό μου για τίποτα, και πάει λέγοντας. Ελπίζω ότι με το να μην τραβάω λεφτά από την εταιρεία, αυτή θα έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπτυχθεί και να βρει ένα ακροατήριο. Επίσης, πρόκειται να προσελκύσουμε κάποια πολύ μεγαλύτερη εκδοτική προκειμένου να συγχωνευτούμε με αυτήν, κάτι που θα ανακοινωθεί σύντομα. Το πρώτο βιβλίο – που βρίσκεται επί του πιεστηρίου – θα είναι μία remastered εκδοχή του ARMOR X: Ολοκαίνουργια σχέδια, νέα χρώματα, ακόμη κι η ιστορία θα έχει ανανεωθεί. Στο εγγύς μέλλον, θα δείτε projects από ταλέντα όπως, μεταξύ άλλων, ο Stuart Moore και ο Tom Mandrake. Ασχολούμαι με ένα project τη φορά, έτσι ώστε να μπορώ να εστιάσω όλη μου την ενέργεια, προκειμένου να κάνω το καθένα από αυτά ξεχωριστό.

Έχεις άλλα σχέδια για το άμεσο μέλλον;

Έχω πάρα πολλή δουλειά για το GREEN LANTERN και την DC, ενώ κάποιο άλλο υλικό που γράφω ετοιμάζεται σιγά-σιγά. Εύχομαι, επίσης, να αρχίσω να κοιμάμαι περισσότερο, εξάλλου αυτός ήταν και ο στόχος μου για το νέο έτος.


[Μετάφραση: Αλέξανδρος Τσαντίλας]

English

DC Universe continuity has been a subject of frequent concern among comic fans and has triggered many discussions, questions, objections as well as all sorts of arguments. Who’s within continuity and who isn’t? Who’s out and when did he go out? Will he return, and how is he going to return? Are all these in and outs realistic or not? Will I be removed from continuity if I miss the next event?

Imagine then, that if this DC structure is confusing mere fans, what all these poor writers have to go through when they take over a title. In order for one of them to succeed with writing a story that doesn’t shake DC’s foundations, he has to spend endless hours locked in a basement reading all major DC story arcs and asking the all-knowing editors for advice. Or, quite simply, he can just play the game of the main DCU characters and just come and go into it as he pleases. If this happens, maybe then the rules won’t apply to his case either.

This week’s guest, Keith Champagne, seems to have done something like that. Although he started out as inker, Champagne has written plenty of comic books that are directly or indirectly tied with DC mega events, such as WORLD WAR III and COUNTDOWN: ARENA. The first one was a tie-in to the 52 event, while the second was a COUNTDOWN spin-off. The ARENA, in particular, had touched many a hearts of fans because it depicted duels between the heroes from the 52 universes included in the Multiverse. In both cases, despite the fact that they were directly related to DCU continuity, Champagne’s writing allowed them a relative autonomy.

But no matter how badly you want to bend the rules in order to facilitate your goals, obedience is mandatory and its results will appear sooner or later. In Champagne’s case, the victim was the Green Lantern Corpse team that he himself had created. His creation was extremely popular, but the developments in the interior of DC as well as in the continuity forced the team out of the picture.

The next step for Champagne within DC was a creator-owned comic whose story was evolving outside DCU. THE MIGHTY was a particularly dark comic compared to his previous works and left its own mark in the grey area that stretches far beyond the boundaries that must be upheld by all DC mainstream titles. In Champagne’s case, this was a major step that placed him outside continuity.

Nevertheless, the writer had already found a cosmic portal that could bring him in and out of DCU. A few months before, his name was on the series that revived a parody team of Teenage Mutant Ninja Turtles. The comic was called ADOLESCENT RADIOACTIVE BLACK BELT HAMSTERS and became one of Champagne’s most important indie projects. Despite the fact that it featured both action and lots of humor, it was unfortunately cancelled early on.

Naturally, the action was also at the epicenter of another of Champagne’s indie projects called WWE HEROES. This was a series presenting stories starring WWE wrestlers (?). Being a wrestling fan, Champagne took over the writing duties for the series, which sadly isn’t one of the highlights of his career.

This all brings us to now. Champagne appears to be working with his versions of DC’s parallel universes, since his current projects are both many and particularly demanding. First of all, he’s back on the saddle with GREEN LANTERN (he has also taken up penciling along with Doug Mahnke), while at the same time he’s also working closely with writer Dean Koontz in a miniseries titled NEVERMORE. Furthermore, he is also the majority partner in a new publishing house called 5th Dimension Comics. In this last one, Champagne is in charge of a huge part of the creative department and as he states in the following interview, he’s got plenty and quite interesting projects in the pipeline.

So, this is your chance to learn how to use DC’s continuity to your advantage, play with your own rules and be successful, by this week’s guest, Keith Champagne!

How difficult is it writing a tie-in or a mini series for a mega event, such as DC’s 52? Especially when parallel universes and alternate versions are concerned, what amount of research does it demand?

For something like WORLD WAR III or ARENA, those crossover type of projects need to serve a larger purpose editorially, and as such, there are always many, many changes that occur from beginning to end. Just when you think everything is going smoothly, BANG! Suddenly you’re told you need to change five things, exchange three different characters for three others, and write it by yesterday. Projects like that are financially rewarding in terms of royalties but can be creatively frustrating. It was a good learning experience working under those conditions but I’m not in a hurry to do it again.

On the other hand, THE MIGHTY was a creator owned comic, which had nothing to do with the DCU and its continuity. Was that refreshing? In what ways?

THE MIGHTY was a joy in almost every way. I’m still surprised to this day that the project was approved and it wasn’t cancelled before completion of the first season. It was just me and my friend/co-writer Peter Tomasi having fun every month, crafting our own story. It didn’t need to serve a larger purpose; it’s just a very personal tale about friendship and heroism and how power corrupts. Of all my work, it’s the project that I’m most proud of.

You are the writer who came up with the Green Lantern Corpse division. How did this come to be?

Green Lantern Corps was running into some deadline problems and I was assigned to write a two-issue story to allow the regular creative team some breathing room to get on track. I had the idea for The Corpse in my head for a number of years and used the opportunity to introduce them into continuity. But as I outlined the story, I realized it was going to need to be three parts, not two, and luckily the editor gave me the extra story pages I needed.
That three-part story proved very popular, enough so that I wrote five issues of a six issue follow up series before editorial changes at DC killed the project. The last I heard, The Corpse is currently considered out of continuity at DC, it doesn’t fit into the current Green Lantern plan that’s unfolding — although I’ve suggested several ways to integrate it. I’d love to do more with the group someday but it’s up to DC.

Your new project is a six issue limited series called NEVERMORE. Can you tell us more about the comic and your collaboration with Dean Koontz?

NEVERMORE is a new series that was created by the novelist Dean Koontz. It’s a story set against a backdrop of multiple universes and war with an alien menace but at its heart, it’s a tale of love. The first two issues were published by The Dabel Brothers but those guys are idiots and, for a variety of reasons, the third issue was never released. Dynamite Entertainment took over the property and completely restarted it from scratch and now the first issue will be out in May.

Mr. Koontz is a dream to work with. These are his characters and his premise but he’s given me nothing but respect and latitude to tell my story using his toys. If he makes a suggestion, I return that respect by listening and integrating his thoughts. He’s very, very easy to work with. I feel like the characters are my adopted children at this point and I hope that sales will warrant we do more with the property after the initial series. NEVERMORE has been a creative joy.

You have also written the WWE HEROES comics for Titan. Since you are a lifelong Wrestling fan, I’m guessing you really enjoyed it, right?

Not as much as I would have imagined going into the project. I’ve had fun playing with the larger-than-life characters of the WWE and I like the people from Titan Publishing quite a bit but something about the project hasn’t quite clicked the way I had hoped. Somehow, it’s been diluted along the way. I will say, however, that I believe it’s been by far the highest quality WWE comic book series that has ever been published. I just can’t quite shake the feeling I could have done better.

You have written a lot diverse styled comics, from LEGION OF SUPERHEROES to ADOLESCENT RADIOACTIVE BLACK BELT HAMSTERS and from WWE HEROES to NEVERMORE. Is there any particular genre you see as a favorite?

I loved writing the BLACK BELT HAMSTERS and I would like to write something “funny” again at some point. Of all genres, I actually have a soft spot for sci-fi; it’s not something I’ve done much of in comics but in the future, it’s something I want to tackle in a big way. I’d also like to do a romance comic.

You announced recently that you are the majority partner of a new publisher, 5th Dimension Comics. What exactly will be your duties there? What can we expect from this new publisher?

5th Dimension is my new publishing company. We have a couple of books available via Graphic.ly for digital download, the original ARMOR X series and a great original graphic novel called EXTINCTION, with more stuff coming both digitally and in print.

My duties encompass pretty much everything from business to creative. I’m the head writer because I don’t have to pay myself anything, the art director because I don’t have to pay myself anything and on and on. I’m hoping that by not taking any money out of the company, it will have a better chance to grow and find an audience. We’re going to be soliciting as an imprint of a much larger publisher, something that will be announced soon. The first book — in print — will be a remastered version of ARMOR X: all new art, coloring, and even story. In the near future, you’ll see projects by talent such as Stuart Moore and Tom Mandrake, to name a couple. I’m taking it one project at a time so I can really focus my energy on making each project special.

Do you have any other plans for the immediate future?

I’m doing a lot of work for GREEN LANTERN at DC and having a couple of projects I’m writing in the pipeline there. And I’m hoping to start sleeping more; it was my new year’s resolution.


[Translated by Alexandros Tsantilas]