MEGATOKYO VISUAL NOVEL GAME
Την αγάπη που έχω στο MEGATOKYO την έχω εκφράσει πολλές φορές τόσο εδώ όσο και σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις. Πέρα από το γεγονός ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό comic, είναι ένα εξαίρετο παράδειγμα για το πώς μπορεί ένας καλλιτέχνης (δύο στην προκειμένη – αρχικά τουλάχιστον, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία) να φτάσει από ένα web comic με πέντε δέκα πιστούς αναγνώστες, να δει την δουλειά του τυπωμένη και να φτάσει να έχει τεράστιο και φανατικό κοινό.
Η τεχνολογία, μπορεί να γίνει πολύτιμος σύμμαχος του καλλιτέχνη και να τον βοηθήσει να φτάσει σε κοινό που αλλιώς δεν θα είχε πρόσβαση. Αυτό το τελευταίο δεν συνεπάγεται μόνο ότι θα δει περισσότερος κόσμος τη δουλειά σου, αλλά ότι θα έχεις ενδεχομένως και περισσότερους που είναι διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη, προκειμένου να αποκτήσουν τη δουλειά σου.
Ο Fred Ghallagher, ο δημιουργός του MEGATOKYO, ήθελε να πάει το δημιούργημά του ένα βήμα πιο πέρα και να τολμήσει να το μετατρέψει σε visual novel. Τα visual novels είναι διαδραστικές μορφές αφήγησης, στις οποίες ο αναγνώστης καθορίζει την πορεία της ιστορίας μέσω ορισμένων επιλογών που καλείται να κάνει. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην Ιαπωνία και ορισμένες φορές θεωρούνται υποκατηγορία adventure games. Για να το κάνει αυτό, ο Ghallagher υπολόγισε ότι θα χρειαστεί περίπου 20.000 δολάρια. Η ανταπόκριση όμως που είχε από τον κόσμο ήταν πολύ πολύ μεγαλύτερη. Αυτή τη στιγμή το project έχει συγκεντρώσει σχεδόν 165.000 δολάρια και μέχρι τις 18 Ιουλίου που τελειώνει η περίοδος χρηματοδότησης αναμένεται να ξεπεράσει τις 200.000.
Όσο περισσότερα χρήματα συγκεντρώνει, τόσα περισσότερα perks υπόσχεται ο Ghallagher. Δείτε ένα preview για το πώς περίπου θα μοιάζει όταν τελειώσει και γιατί όχι, αγοράστε το.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OMQYfvs-Igo[/youtube]