Top 100 Overrated Comics

70-61: The Man In The Overrated Castle

Το countdown συνεχίζεται και θέλω ειλικρινά να μου πείτε, πού αλλού θα βρείτε δεκάδα να περιλαμβάνει από Sailor Moon μέχρι Elektra, από Hawkeye μέχρι Preacher, και από One Punch Man μέχρι Punisher; Απ’ όλα έχω, λέμε!

70

Sailor Moon

1991-1997Writer/ArtistNaoko TakeuchiKodansha Comics

Ουφ! Από που να το πιάσεις; Όταν εμφανίστηκε το SAILOR MOON στις δυτικές χώρες, αναμφίβολα έκανε έκρηξη. Γαλούχησε μια ολόκληρη γενιά στη δύναμη του φεγγαριού και στα all female cast, που από το Sailor Moon και μετά απέκτησαν το δικό τους είδος στα manga και τα anime (το λεγόμενο magical girl genre).

Το πρόβλημα είναι πως είναι σχεδόν αδύνατο να κατανοήσει κανείς το hype και την “κληρονομιά” του Sailor Moon, ειδικά αν αναλογιστεί τα πιο γνωστά manga εκείνης της δεκαετίας, που ήταν όλα σαφώς καλύτερα (BERSERK, YU YU HAKUSHO, FIST OF THE NORTH STAR κ.λπ.)

Η μόνη εξήγηση που θα μπορούσε να δοθεί, γιατί αδυνατώ να βρω κάποιον άλλο λόγο, είναι πως το SAILOR MOON απλώς έτυχε να βρεθεί σε μια περίοδο όπου έβγαιναν οι καλύτερες δουλειές στα manga και ήταν απλώς πιο “φιλικό” προς το κοινό, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα. Δηλαδή, δεν είχε τις ακραίες ποσότητες αίματος και βίας που είχαν τα υπόλοιπα anime και manga που ανέφερα, οπότε ήταν και πιο εύκολο να μεταφερθεί στη μικρή οθόνη και να αποκτήσει ένα συνεπές παιδικό κοινό. Γιατί, φυσικά, ήταν πιο λογικό ένα πιτσιρίκι που θα ξυπνούσε το Σάββατο το πρωί, για να δει παιδικά, να δει την Minato να τιμωρεί τους κακούς με τη δύναμη του φεγγαριού και να έχει για κατοικίδιο μια αξιαγάπητη γάτα που μιλάει, παρά να δουν τον Guts να ξεκοιλιάζει ορδές από εχθρούς, ή τον Kenshiro να κάνει τα κεφάλια των αντιπάλων του να εκρήγνυνται.

Με άλλα λόγια το SAILOR MOON έκανε αυτή την έκρηξη, επειδή ακριβώς απευθυνόταν μόνο σε ένα παιδικό κοινό και άρα έβγαλε εύκολα $$$ (άσχετα αν τσίμπησαν και αρκετοί ενήλικες, για τους λάθος λόγους).

#70 #69 #68 #67 #66 #65 #64 #63 #62 #61